heartbeat

Tuesday 8 March 2011

Awal Lagiiiii ...

Salam Everyone ,


FYI aku yang diberi nama NORIMAZATI BT ISMAIL nie  masih baru lagi nak berbelog nie . tapi aku suka try benda2 baru and now im trying to write in this blog and be a BLOGGER . humm macam tak mungkin tapi nak bagi mungkin jugak . dua tiga harini dok belajaq2 buwat header bagi nice cket . harap2 u olls jenjalan ler kat blog nih yang tak seberapa nie . yang mungkin akan jadi beberapa . dalam hidup kalaw bole semua kita nak buwat kan ? aku pon macam tu la . nak buwat je semua . tapi prinsip aku BUWAT SEKAGI BOLE BUWAT ! xbole buwat jugak sudah lerrr . hee . macam bangang je kan . haha ! aku rasa bukan senang nak tulis belog nie . yela kang salah cakap kang laen plak . tapi harap2 xkn pernah menyentuh sensitiviti owg laen . INSYA-ALLAH . gambau pon x dan nk upload lagi kan . letak dulu ler gambau VANESSA HUDGEN . i love her style . her smile . so sweeetasss . hehe .



thats all and thank you for reading .
ilysm =)

2 comments: