heartbeat

Sunday 24 April 2011

aku PALING pantang...

hey hey hey ,

dah breakfast ? eh ada kena mengena ? takpa MUKADIMAH . :)




entry nie aku nak share dengan hampa semua apa yang aku pantang sangat sangat . nie lebih kepada penjagaan la . khususnya kaum lelaki . yela aku perempuan kan , so aku punya pasangan mestilah lelaki .


pasal lelaki nie kan depa kan kuat peluh . so kadang kadang tu kan keluaq dengan awek pon tak reti nak mandi dulu ka . AKU PANTANG AKU PANTANG .  jaga lah cket bro . kadang kadang tu muka kau dah jambu bagai . kiut miut tapi hampeh . bau lak slek . PUNCA SEMUA . ada lagi yang spesis tak pakai DEODORANT  . mak aiii . umuq tu dah bapa kurun dh . tak reti lagi ka . bukan nk kena pakai yang beribu ribunan punnn . janji pakai ja . selesa la cket kan awek kat sebelah tu nak ngadap muka kau bro . aku dah ada pengalaman and aku rasa semua orang ada pengalaman . aku di sini bukan nak mengutuk tapi nak hampa tau and beri kesedaran . nie kalau yang wangi tu sampai nak muntah aku bau . wangi sikit sikit dah la bro . jaga penampilan okay ?




renung renung kan dan selamat beramal . :)
thnks for reading .
ilysm :)

No comments:

Post a Comment